Cim dal tim vic oprsklejsi TELE2

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 11 18:16:01 CEST 2005

Petře,

já mám podobnou zkušenost, také s TELE2,
ale jejich pracovník byl o něco slušnější,
samozřejmě řekl : "Ukažte mi okamžitě Váš
účet za telefon. Tak jsem ho zklidnil
a povídám : "Stejně budu platit paušál
za stanici Telecomu"  On : "To je pravda",
Já : "Budu mít dvě faktury - jednu od Telecomu
a druhou od Vás - TELE2" On : "Jo."
Já : "Takže dva bankovní převody a poplatky
s tím spojené " On : "Ano"
Já : "Díval jsem se na www.tele2.cz a vím,
že šetřím jen když volám dálkově, při místním
spojení je úspora malá" On, nerudně, "Ano".
Já smířlivě : "Zařiďte si abych neměl dvě
faktury, jednu od Telecomu a druhou od TELE2,
dodal jsem, že mě nezajímá jak si to mezi
sebou vyúčtují a pak to pro mě možná bude zajímavé"
No a pak odešel a vícekrát se nobjevil.
Ještě, že jsem v obraze a tak nějak se člověk
nenechá "oblbnout". :o)
Martin