OT: Cim dal tim vic oprsklejsi TELE2

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 11 17:53:48 CEST 2005

Ahoj,

ted jsem zase neveril... Pred par mesici prisel nejaky silne odpudivy
drzy chlapek z TELE2 a snazil se ze me dolovat ucet za telefon. No to
se se zlou potazal, rychle jsem ho vyhodil. No a dneska dalsi.
Normalne zvonek, otevru a nejaka baba...

Baba: "Dobry den, to je pan Zahradnik?"

Ja: "Ano, co potrebujete?"

Baba: "Mate jeste pevnou telefonni stanici?"

Ja (hned mi to doslo): "Co je vam do toho???"

Baba (velmi drzym tonem a mavajici zdalky nejakou prukazkou): "Treba
proto, ze jsme kontrola telefonnich poplatku."

Ja: "Ukazte mi tu prukazku."

Baba stale zdalky ukazuje prukazku, abych ji moc nevidel.

Ja: "No delejte, ukazte mi tu prukazku!"

Baba se priblizila a z metru mi ukazuje prukazku.

Natahl jsem se, sebral ji prukazku, kouknu na ni, TELE2... Tak jsem ji
to vratil a rikam: "No tak vypadnete s takovou kontrolou."

No je tohle mozny, co si vubec ti lidi dovoluji? Ja jsem neco malo
videl v televizi, jak si nekdo stezoval a na to ja si vzdycky reknu,
ze to lidi prehaneji, ze jsou to trubky a vsechno si nechaji libit...
Ale ta jejich drzost fakt stoupa neuveritelnym zpusobem.

PS: No jo, sem to vubec nepatri, o hardware to rozhodne neni, tak jen
snad pro informaci, aby si ti mekci davali pozor na tyhle drzouny...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz