mini sampler - Bicí modul

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 11 17:08:29 CEST 2005

Dne čtvrtek, 11. srpna 2005 14:36 "Slosarek, David" <dasl@tchibo.cz>
napsal(a):
> Midi generátorem myslíte asi zvukový modul, alias "klávesy bez klapek" je
> to tak ? Tak bazary jsem ještě nezkoumal, takže nevím na kolik přijde. Ale

jo.

> asi to jisté řešení je. Jinak, můžete mi napsat odkaz na prodejce, kde
> seženu nějaký trigger (piezo snímač ?) na basový buben a bude za pár korun
> ? Jen mně naťukněte správným směrem prosím.

třeba gm electronic

> Umístit basový mikrofon do šlapáku při live rockovém koncertu je prakticky
> možné jen jediným způsobem, a to je strčit ho více či méně do otvoru v
> zadní bláně, jinak tam snímáte všechno ostatní. Zvuk z mikrofonu bude
> maximálně (ale spíš nikdy) takový, jaký produkuje ten buben, a když ten
> buben hraje jako popelnice, nic s tím neuděláte a nepomůže ani dražší

vy máte basový mikrofon, nebo mikrofon pro snímání velkého bubnu? On je v tom
trošku rozdíl...

> mikrofon. Čili nastupuje řešení přes sampler...
> Pokud máte jiný návod, sem s ním, učím se celkem rád :-))

dřív se kupovaly drahé bubny, dneska se kupují popelnice nebo prkýnka, dávají
se tam snímače a zvuk dělá sampler. To je normální vývoj, spíš by mě
zajímalo, KDE chcete vzít kvalitní zvuk bubnu, aby se vám zvukaři nesmáli?
(nic proti, ale to co se povaluje na netu nepovažuji za kvalitní vzorky, není
to přirozený zvuk bubnu)

--

                        Jaroslav Lukesh