OT: konfera

Tomáš Werschall tom84@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 11 15:32:30 CEST 2005

No ja zatim ctu prispevky prez mail, ale uz me otravuje prijimat 100
mailu denne a promazavat ty thready co me az tak nezajimaji. Radeji bych
mel nejake privetive webove rozhrani s RSS kde bych si ten RSS feed
nastavil do sveh oreaderu a otviral pouze ty prispevky ktere me
zajimaji. Momentalne zacinam pro sebe na necem podobnem v php delat.
Pokud by byl zajem sel by system rozsirit pro vice uzivatelu, moznost
posilat zpravy z webu,... oz bude system hotovy dam sem odkaz a muzete
pak psat sve namety na zmeny :)

Zatim resim jak co nejefektivneji tridit zpravy do threadu (pro nacitani
bude vyuzit stazitelny archiv z webu http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/ )