OT: kvalita vyroby (bylo: Re: Nemuzu ji naucit zhasinat v lednici)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 11 15:14:31 CEST 2005

No co, firma usetrila na konstrukterovi a misto chytryho si zaplatila levnejsiho blbyho, nasledkem cehoz se vyrobni naklady jeste vice snizily. Tak to funguje zrejme vsude (soude podle levnyho radia s CD znacky Elta, ktery mam doma; ma soumerny design, vlevo je tripolohovy prepinac funkci, vpravo je uplne stejne velky dvoupolohovy prepinac AM-FM -> predelal jsem ho na FM mono-FM stereo, IO pro radio to umi, tistak pro tripolohovy prepinac AM-FMmono-FMstereo by nebyl o moc slozitejsi, ale designer zrejme premyslel kolenem...).

P.K.