OT: konfera

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Srpen 11 12:05:16 CEST 2005

Jasne ze pres mail. IMHO je to nejlepsi zpusob ucasti na konferencich,
muzu si hledat a tridit jak chci bez ohledu na rychlost linky,
rozdelovat ruzne konference do folderu, listovat ve zpravach rychlosti
3 za sekundu, udelat filtr na notoricke prudice, najit za minutu tri
roky stary prispevek apod.

Ales Prochaska