mini sampler - Bicí modul

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 11 12:03:22 CEST 2005

Dne čtvrtek, 11. srpna 2005 10:51 "Slosarek, David" <dasl@tchibo.cz>
napsal(a):
> Ok, to by šlo samozřejmě také, postavit to na bázi hotových věcí a dát je
> do kupy, opravdu nejjednodušší (relativně drahé) je pochopitelně pořídit
> ten profi Alesis nebo tak. Nemám zvukový modul ani klávesy, takže nemám tím

v bazarech se dají splašit celkem velmi levně staré MIDI generátory, ten sampl
z nich bude 100x lepší než to co budete schopen vyloudit.

> MIDI co spouštět. Kdybych kvůli tomu nějaký sháněl aby to hrálo, bude to
> zase něco stát. A myslím že udělat to mnou popsané jednoduché řešení bude
> zajímavá zkušenost a moc to stát nebude. V podstatě jak psal pan Beranek
> staci i ten analog sysntezator :-) Ale radeji bych preci jen ten sample.

no on i ten analog syntezator vás bude něco stát, poťáky nejsou zrovna zadarmo
a je jich tam celkem dost.

> Filtr proto, že mám už mikrofon na snímání bas. bubnu, čili není třeba
> investovat do piezo snímače. Jen je třeba odfiltrovat ze signálu tu
> správnou frekvenci, aby se nespouštěl jinými zvuky např. kytar. Analog.
> filtr ze záležitost dvou operáků a pár součástek ze šuplíku, tedy skoro
> zdarma :-)

piezo je za 3 kč, a když už máte ten mikrofon, tak se třeba zajímejte, jak ho
umístit aby zvuk z něj stál za to.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux