Nemuzu ji naucit zhasinat v lednici

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Srpen 11 11:16:18 CEST 2005

Marek Straka napsal(a):
> Ano máme tu lednici taky. To světýlko má prý zářením ohřívat tepelné
> čidlo, které by mělo být někde poblíž. Má to podle výrobce být řešení,
> kdy je chlanička umístěná v prostorech s okolní teplotou pod 15°C a
> přestává dostatečně chladit. Funguje to ale pochybně. Prostě to topí i
> chladí zároveň.

Co prosim??? Chladnicka chladi hur pri nizsi okolni teplote? Tak to jsem
jeste neslysel... Ale rad se necham poucit - pane Zeraviku?

> hlavně díky tomu, že to je pulsní napájení, jednoduše získané
> jednocestným usměrnění 220V, odejde vám stoprocentně cca za 2 měsíce
> žárovka.

Taky jsem neslysel, ze by zarovka (obycejna, nikoliv halogenova) pri
nizsim efektivnim napeti (byt pulsnim, ale 50Hz - vlakno tezce nestiha
menit teplotu...) odchazela driv. Moje dosavadni poznatky jsou prave
opacne...

--
Jirka