Nemuzu ji naucit zhasinat v lednici

Marek Straka marek.straka@gmail.com
Čtvrtek Srpen 11 10:46:08 CEST 2005

Ano máme tu lednici taky. To světýlko má prý zářením ohřívat tepelné
čidlo, které by mělo být někde poblíž. Má to podle výrobce být řešení,
kdy je chlanička umístěná v prostorech s okolní teplotou pod 15°C a
přestává dostatečně chladit. Funguje to ale pochybně. Prostě to topí i
chladí zároveň. V okolí té žárovky je vše teplé, včetně potravin. A
hlavně díky tomu, že to je pulsní napájení, jednoduše získané
jednocestným usměrnění 220V, odejde vám stoprocentně cca za 2 měsíce
žárovka. Je to prostě šílený krám a vůbec nechápu jak se pod to mohl
Liebherr podepsat. Zkoušeli jsem to reklamovat ale v servisu jen
pokrčili rameny, že prý ten problém znají, ale prý to není
reklamovatelná závada.