Zdroj PC: Uprava?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 11 10:26:46 CEST 2005

Dne čtvrtek, 11. srpna 2005 10:07 Vaclav Peroutka <vaclavpe@seznam.cz>
napsal(a):
> Nevim, jak je to uplne presne, ale nekde jsem snad videl/cetl, ze takoveto
> zdroje jsou navrzene pro nejakou minimalni zatez, napr. desetinu jmenovite.
> Ma to souvislost zrejme s minimalni sirkou PWM. Coz znamena, ze pokud chce
> nekdo vyuzit PC zdroj na laboratorni ucely, mel by pripojit na 5V svorky
> odpor, rekneme 5Ohmu - takze zbytecne topi 5W navic.

ano, mate pravdu.

> Da se ten zdroj predelat tak, aby minimalni proud byl nizsi ? Nemate nekdo
> odkaz, popis, jak to prepocitat ?

Myslim, ze jen velmi tezko, ten svab co tam je proste asi vic nepujde. Nicmene
stare green AT zdroje, mohly pracovat i s prakticky nulovou zatezi. Kdyztak
zkuste kontaktovat EMKO, tam takove zdroje vyvijeli (elektroniku pak
nechavali delat kdovikde, ale vyvijeli si to sami, v te historicke dobe jsem
s nimi mel nejake jednani, dokonce mi prinesli i schema pocmarane tuzkou).

--

                        Jaroslav Lukesh