Re: Zdroj PC: Uprava?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 11 10:07:18 CEST 2005

Nevim, jak je to uplne presne, ale nekde jsem snad videl/cetl, ze takoveto zdroje jsou navrzene pro nejakou minimalni zatez, napr. desetinu jmenovite. Ma to souvislost zrejme s minimalni sirkou PWM. Coz znamena, ze pokud chce nekdo vyuzit PC zdroj na laboratorni ucely, mel by pripojit na 5V svorky odpor, rekneme 5Ohmu - takze zbytecne topi 5W navic.

Da se ten zdroj predelat tak, aby minimalni proud byl nizsi ? Nemate nekdo odkaz, popis, jak to prepocitat ?

VP