Opravdu kapesni multimetr - kde koupit?

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Srpen 11 09:41:32 CEST 2005

Pavel napsal(a):

> Tak do tretice :-)
>
> http://www.globalsources.com/gsol/GeneralManager?&design=clean&language=en&page=ProductDetail&product_id=1001073609&action=GetProduct&action=GetPoint&point_id=3000000149681&catalog_id=2000000003844
>
> ale obavam se, ze ac je oznacen jako Extra Thin a ma pouze 12mm, tak
> ostatni rozmery 110x78 Vase pozadavky nesplnuji...

Nikoliv, TO JE PRESNE TO, CO JSEM HLEDAL. Rekl bych, ze je do znacne
miry podobny, ne-li identicky s tim, co jsem pred casem videl. Ona je
nejdulezitejsi tloustka (asi jsem to malo zduraznil), v kapse jsou
obvykle i jine veci a musi se to vejit vedle nich.

Jde tedy o Mastech MS8216 (ev. prodavany pod jinym oznacenim) a tak se
da najit i jinde na webu, skoda jen, ze dostupnost je mirne receno
spatna (to, co je, je vetsinou v USA). V CR jsem na nej zatim nenarazil.

Presto diky za nasmerovani.

--
Jirka