Zdroj PC: Uprava?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 11 08:22:38 CEST 2005

To bohuzel ne, tedy ano, ale pouze tak radove 1A na kterou je dimenzovana
zaporna vetev. Jednoduchou upravou tj. zasahem do zpetne vazby lze v realu
uvazovat o max 15V, 15-20 jiz vyzaduje upravy v obvodu chybovych zesilovacu
a prepetovych ochran. Dalsi zvysovani by jiz vyzadovalo jiné trafo.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Thursday, August 11, 2005 7:56 AM
To: HW-news
Subject: RE: Zdroj PC: Uprava?

Nedostal jsem se dál než do stádia úvah ale podle mě by mělo jít dostat z
toho zdroje okolo 30V neb je symetrický kolem nuly (+12V -12V jsou maxima ).
Záleží na tom, jak je dimenzováno síťové trafo (tedy to výkonové). Problém
bude spíše s tím, aby PWM měla rezervu na pokrytí odběru. Jinak na toto téma
vyšel poměrně obsáhlý článek v loňském ELEKTORU.

Kručinský