Re: Re: výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

Bitovod hw@prelude.cz
Středa Srpen 10 23:34:12 CEST 2005

Teda tady se posledni dobou resi veci... Jeden chce poradit s vypoctem
azimutu ze znamych souradnic a nakonec se dozvi, ze:

a) je blbej, protoze to vubec nepotrebuje,
b) si ma koupit tank (pardon, vlastne Danu) misto buzoly...
c) je blbej, protoze to v okoli sveho bydliste vlastne vubec nezna

Jen v tom nikde nevidim ten HW. Zeby ta Dana?

Pavel

----- Original Message -----
From: "Pavel" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 10, 2005 11:19 PM
Subject: OT: Re: výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

> Prijedte nekdy do Klatov na kafe - muzete kouknout z okna meho domu  -
> vsade v okoli lesy .

No v Klatovech jsem pred cca 7mi roky stravil temer rok na vojne a tak
znam krome hospod i okoli (mimoto se na Sumavu rad vracim tak jako
pristi tyden na dovolenou) a mam dojem, ze to s vyhledem a orientacnim
bodem v krajine nebude tak velky problem, rekl bych ze naopak.
Uznavam, ze okoli sveho bydliste znate lepe ale opravdu vite jak to
vypada z toho komina? Podle me opticke zamereni bude to nejjednodusi reseni.

Pavel