výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Srpen 10 17:14:56 CEST 2005

Na signal to bohuzel nepujde - je to v miste, kam neni pristup, anternu
bude montovat na komin nejaky horolezec a kabe se bude delat pozdeji.
Jedna se o  parabolu prumer 140cm a jsem si naprosto jist, ze opticka
osa je stejna jako elektricky vyzarovaci diagram... Jinak opticky cilove
misto je tak daleko, ze opravdu neni videt "kam zhruba smerovat"