Termo tlaciaren

Jozo svk421@zoznam.sk
Středa Srpen 10 16:21:16 CEST 2005

Mal by som otazku, pre niekoho, kto nieco podobne programoval:

Sirka paliaceho impulzu je (najviac) zavisla od napatia a teploty hlavy.
Robil som uz niekolko typov - od Citizenu, APS a teraz mam Fujitsu. Vzdy
je krasne zadefinovana charakteristika snimacieho termistoru, kopa
vzorcov na kadeco, ale nikdy som nenasiel vztah, medzi Eo (energia
potrebna na vypalenie bodu) a teplotou hlavy. Robil som to potom tak, ze
som aproximoval nejaku krivku z tych par hodnot, co boli uvedene. Teraz
mam napr. pri 5stC ->0.24mj, 25 -> 0.18  a 45 -> 0.15.  Lenze uz ma to
nebavi a navyse, tato masinka je dost dobra, tak by som to rad spravil
poriadne. Keby bol niekto uspesnejsi a objavil to, co nevidim alebo mal
tlaciaren od ineho vyrobcu s lepsim datasheetom, bol by som mu vdacny...

jozo

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com