SPI slave na picu

Jozo svk421@zoznam.sk
Středa Srpen 10 12:00:52 CEST 2005

>nemá bafr pro čtení z spi, a na přečtení přijatého bytu zbývá puze doba přenosu jednoho bitu.

predpokladam ze "jednoho bitu" bol preklep a malo to byt bajtu. pouzil
som uz hodne typov  z rady 16 aj 18, ale ziadny nema viacbajtovy buffer.
ale to nema ani u UARTov.
mam tiez pouzite SPI v slave rezime, ide cez 1Mbit, ale pocas
komunikacie nerobi procesor nic ine, len plni externu RAMku (128kB).
rutina nebezi v preruseni a procesor je 5V - tie chodia na 40MHz
hodinach. 3V3 su len zhruba do 20MHz.

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com