oprava notebooka

Martin Zaruba swz@volny.cz
Středa Srpen 10 11:30:53 CEST 2005

A co vadna pamet? Pak by mohl dos nabehnou. Zkuste test pameti. Nebo pod
dosem kopirovat velky soubor. Pokud se to sekne ted (a je to holy dos bez
cache), vypada to spise na zavadu napajeni pri zatizeni diskem.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Martin Krecmer" <krecmerhw@adash.cz>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, August 10, 2005 10:42 AM
Subject: RE: oprava notebooka

>jinak nepisete pri cem se sekne, co bootoje za OS atd.
>takle muze byt problem od radice, vadnou pamet RAM  pres vadny menic
>napeti az po blby kontakt uz CD-ROM
Pokud je napajen ze site je prubeh startu nasledujici:
- logo acer
- volba setup nebo boot menu (setup funguje)
- start bootu z HDD W2K
- tady zdy zamrzne -nekdy cerna obrazovka, nekdy hlaska ze nebyl nalezen
driver
apod.
Ten samy disk ve stejnem notebooku nabootuje bez problemu.
Disk z druheho NB ve spatnem se chova velice podobne (s WXP).
Pokud spustim boot z diskety, najel jsem do DOSu a NB jel.
Pripada mi to, ze v okamziku kdy se zacne cist z HDD, dojde
k poklesu napeti a NB se sekne. Meril jsem napeti z menicu
5V, 3,3V i 1.4V, ale zadny pokles tam nebyl (ani zvlneni, mereno osc.).
Pokud je NB napajen z baterii, pak se pouze zapne a nerozjede se
vubec (cerny podsviceny displej). Baterie v druhem NB jede.
Bez nejakeho alsepon prehledoveho schematu se tezko meri nekde dal.
Taky jsem premyslel, ze rozdelam i ten druhy NB a pouziju komparacni metodu,
ale rozpitvavejte zdravy NB....
Ale asi zkusim nejakou tu servisni firmu ...
MK