oprava notebooka

Martin Krecmer krecmerhw@adash.cz
Středa Srpen 10 10:42:50 CEST 2005

>jinak nepisete pri cem se sekne, co bootoje za OS atd.
>takle muze byt problem od radice, vadnou pamet RAM  pres vadny menic
>napeti az po blby kontakt uz CD-ROM
Pokud je napajen ze site je prubeh startu nasledujici:
- logo acer
- volba setup nebo boot menu (setup funguje)
- start bootu z HDD W2K
- tady zdy zamrzne -nekdy cerna obrazovka, nekdy hlaska ze nebyl nalezen driver
apod.
Ten samy disk ve stejnem notebooku nabootuje bez problemu.
Disk z druheho NB ve spatnem se chova velice podobne (s WXP).
Pokud spustim boot z diskety, najel jsem do DOSu a NB jel.
Pripada mi to, ze v okamziku kdy se zacne cist z HDD, dojde
k poklesu napeti a NB se sekne. Meril jsem napeti z menicu
5V, 3,3V i 1.4V, ale zadny pokles tam nebyl (ani zvlneni, mereno osc.).
Pokud je NB napajen z baterii, pak se pouze zapne a nerozjede se
vubec (cerny podsviceny displej). Baterie v druhem NB jede.
Bez nejakeho alsepon prehledoveho schematu se tezko meri nekde dal.
Taky jsem premyslel, ze rozdelam i ten druhy NB a pouziju komparacni metodu,
ale rozpitvavejte zdravy NB....
Ale asi zkusim nejakou tu servisni firmu ...
MK