Opravdu kapesni multimetr - kde koupit?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Středa Srpen 10 10:09:05 CEST 2005

Ja pouzivam tenhle:
http://www.cem-meter.com/101.htm
bohuzel si zaboha nevzpomenu, kde jsem ho koupil... ale na googlu se da
najit
nejaka nabidka v CR: www.unishop.cz/aktuel.htm
Ten gumovy prezervativ se z toho da sundat a pak je to vyslovene kapesni...
Jedina vada na krase je lehky chod vypinace - spravi mechanicka
uprava nebo (muj pripad) vestaveni automatickeho vypinani.

Ivos
----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "konference HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 10, 2005 9:41 AM
Subject: Opravdu kapesni multimetr - kde koupit?

Nema nekdo z konferujicich tip, kde koupit subject? Podotykam, ze me
zajima _opravdu_ kapesni provedeni (typu kalkulacka v blocku), treba
Metex P-08 nebo P-10 a jeho analogy u Conrada apod. nikoliv, neb maji
rozmery cca 120x70x20, coz je do kapsy trochu moc...

Sveho casu jsem takovy malicky meracek videl, cili vim, ze existuje.
Neni podstatna presnost, ma slouzit pro skutecne prilezitostna a
orientacni mereni.

Diky
--
Jirka