oprava notebooka

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Srpen 10 08:46:21 CEST 2005

 Setrte prachy, zadny autorizovany servis vam nic jineho nez vymenu MB
nenabidne, nemuze, a i kdyby chtel nemam servisni dokumentaci na urovni
rozkresleni MB. Dalsi vec, ze osobne bych si typnul na zavadu v DSP jako
takove a to se opravuje pomerne tezko. Pri hodinovych sazbach a casu, ktere
by u toho technik ztravil se to fakt nevyplati.