OT: výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Srpen 9 23:09:01 CEST 2005

Vzhledem k male vzdalenosti by se dalo aproximovat v rovine, vysledna chyba
bude zanedbatelna.

1st zemepisne delky je cos(zem.sirky) krat mensi, nezli jeden stupen
zemepisne sirky. Proste misto ctvercove site si udelate obdelnikovou ze
stran smrsknutou faktorem cos(49st).

J. Hanzal