OT: Jaky PC

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Srpen 9 09:33:04 CEST 2005

I kdyz se otazka tyka HW, tak si myslim, ze HW news neni zamerena na PC HW, ale mikroprocesory typu PIC, Atmel atd., programovani a spol.

Kdybych si mel kupovat nove PC, tak vyberu nejaky bezny rychly procesor, zadnou horkou (=predrazenou) novinku, dam do toho dost RAM a kdyz nebudu vedet, co s penezma, tak koupim dva nebo ctyri stejne harddisky a udelam si RAID - nektere mainboardy uz maji RAID radic primo integrovany. Jo a hlavne znackovy zdroj (ne ten nejlevnejsi). Tim ziskam spolehlivejsi PC. No a aby se aplikace neplouzily sneci rychlosti, tak holt budu pouzivat o neco starsi aplikace. Myslim, ze nove verze SW maji obvykle jen graficke vychytavky a novy format ukladani souboru (nekompatibilni se starym).

P.K.