OT: Staceni tachometru v ramci "akce" Vyzkouseno

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 9 00:49:21 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 7.8.2005:

> Ja jsem dokonce slysel, ze hlavnim zdrojem zisku je servis, nikoliv
> prodej novych aut (pro prodejce automobilu, vlastni automobilka asi
> skodna nebude).

Ja bych rekl, ze autosalon Skoda je velmi vynosny business.

Za prve onehda jsem se bavil s jednim svym zakaznikem, ktery nevedel
co s prachama a chtel otevrit autosalon Skoda. No a Skodovka mu to
neumoznila, protoze proste nestihala vyrabet a navic trvala na tom, ze
v jednom regionu muze byt jen jeden jejich autosalon, aby nebyla
konkurence...

No a za druhe jsem onehda u sveho jednoho zakaznika, ktery takovy
autosalon Skoda ma, videl v pocitaci jeho nakupni ceny. Pohybovaly se
nekde kolem 50% ceny prodejni.

Vzhledem k zajmu o embecka (prodava se to pomalu jako rohliky) se
zrejme nemaji zase tak moc spatne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem