Kde sehnat levne presnou vahu ?

Snail Instruments snail@iol.cz
Pondělí Srpen 8 16:48:58 CEST 2005

>1. Analyticka vaha s presnosti min 2mg, minimalni  rozsah 0-200g.

Jedny analyticke vahy mam, mohou byt na prodej. Predejte kolegovi na me
kontakt, at se domluvime primo.

>Kdyz uz jsme u vazeni, neni zde nekdo z usteckeho praje , kdo ma 100 a
>200g kalibracni zavazi , nechce se mi za kalibrovani vahy zaplatiti x
>tisic Kc, kdyz nepotrebuji certifikat a polozit zavazi na vahu zvladu take.

Napada me vzit kus nerezu nebo neceho podobne uslechtileho a ten si
prevazit na zkalibrovanych vahach. Normalni zavazi jsou myslim lestena
mosaz potazena chromem. Mosaz ma znacnou hustotu a chrom je odolny vuci oteru.

J. Hanzal