360stup. potenciometr

Pondělí Srpen 8 12:45:33 CEST 2005

Takové potenciometry nejsou problém, používají se u nás jako snímače natočení hnacího kola u některých vozíků. Problém vidím v tom, že mají vždycky pásmo přeskoku mezi max a min hodnotou a to byste musel nějak (?) eliminovat. Asi lepší by byl indikátor s absolutním odečtem z nějakého kódovacího kolečka.

Kručinský