Nemuzu ji naucit zhasinat v lednici

Lukas Burda burdal1@post.cz
Pondělí Srpen 8 01:35:31 CEST 2005

No me je to take divne. Vsimnul jsem si toho tak ze to prosvitalo
tesnenim ve dverich. Kdyby to tak bylo porad, asi bych si toho vsiml
driv nez za 3/4 roku... K lednici se potme priblizuju celkem casto :-)

Lukas Burda

ps: to s tim teplotnim rozdilem je asi urcite blbost - zase takova
zima tam neni, ale bylo to jedine co me napadlo pokud by to bylo
normalni chovani.