Win2K: kontrola souboru registru system a pripadny fix?

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Neděle Srpen 7 00:01:04 CEST 2005

> Nabootovat do zachrane konzole (z CD) a tam je myslim CHKDSK
> nebo neco podobneho.
> Kazdopadne je tam HELP a tam hledejte retezec "DSK" :-)
> Stejna vec se mi stala dvakrat na masine se spatnym driverem
> VIA SATA a vzdy se registry v pohode napravily.

Ahoj,
ten problem je ještě o něco zajimavejsi. Chkdsk z recovery konzole nepomohl.
Pomohlo mi to, ze jsem spustil znovu instalaci Win2000, soubory se
nakopirovali (ještě před vlastní instalaci) a po prvnim restartu jsem jiz
nepokracoval a z bootmenu zvolil puvodni Win2000 a vse jede. Smazal jsem
nakopcene soubory, poopravil boot.ini a ok. Problem je s tim, ze mam na D:
ještě WinXP, ketre mi na oplatku ted nejedou. Zkousel jsem fixboot i fixmbr,
ale nepomohlo. Tak jsem stejnym zpusobem spustil instalaci XP, opet pomohlo
jen nechat nakopirovat soubory a XP jedou, nicmene zase sem na zacatku a
nejdou mi Win2k se stejnou hlaskou (poskozen registr SYSTEM). Ruznym
zkousenim jsem dospel k tomu, ze vse je v boot souborech na c:\ - ntldr a
spol. Takze je podle poreby musim prepisovat, pak mi funguje bud Win2k nebo
XP, oboji zaroven nikdy. :( Fakt to nechapu...

Milan