Odlevani plastu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Srpen 6 11:56:12 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 5.8.2005:

> Jsem spokojeny treba s www.tribon.cz, od nich kupuju POM a PTFE (ale
> maji i ruzne jine zajimavosti). Minimalni odber u tenkych tyci je 1
> metr, u vetsich prumeru uriznou libovolne maly kousek. Maji pobocku
> tusim ve St. Boleslavi, takze se tam da dle potreby i zajet.

Tak to je pekne, diky, zkontaktuji je. Ja jsem tuhle nasel
www.akplast.cz, ti take maji hodne velky sortiment, mam tu jejich
katalog, ale zatim jsem u nich nic nebral...

Ja take musim nejdrive obstarat nejake mensi mnozstvi ruznych
materialu, abych vubec vedel, co lze pouzit. Aby se to dobre frezovalo
a soustruzilo, aby to dobre vypadalo apod. Oni sice maji v katalogu
napsane ruzne vlastnosti tech jednotlivych materialu, ale jak to nemam
v ruce, tak prd poznam...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem