Dekodovani Holtek HT12E v PIC

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Srpen 6 11:52:55 CEST 2005

Dobry den,
mam tady ne zrovna dobre napsany program pro dekodovani signalu z koderu
rady HT12 a pripada mi zbytecne psat tuto rutinu, ktera je jiz urcite
100x napsana.
Proto se ptam, zda nemate nekdo odkaz, nebo jiz hotovy program s rutinou
nacteni a prevedeni signalu z HT12 na data a to pro PIC.Nejlepe s
metodou rozliseni log.stavu pomerem, aby nemusel byt u PIC pouzit
krystal, ale vystacilo se s nepresnym internim oscilatorem. Dale by me
zajimalo, jake je to vlaste kodovani, kod ma 12 bitu. Pouziva se ale i
25 bitovy kod, zase u jinych vysilacu, jedna e o stejny protokol, pouze
rozsireny, nebo ma jiny nazev ?
Dekuji a tesim se na osvetlujici odpovedi.