OT: Faxovy program

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Pátek Srpen 5 14:20:08 CEST 2005

 Dobry den
Omlouvam se tento za patecni OT, obvykle jsou v patek nosnejsi temata, ale
potreboval bych poradit faxovy program,ktery je nainslovany na jednom
pocitaci, prijima faxy a vsichni ostatni uzivatele v siti maji moznost si
faxy prohlizet, ale ve formatu, kdy je videt od koho (z jakeho cisla) a  kdy
byl fax prijat a taky moznost ho vytisknout.
Sluzba fax  ve Win XP mi nevyhovuje, uklada faxy jako obrazky, bez dalsich
informaci. Zkousel jsem Winfax Pro od symantecu, ale ta umi sdilet pouze
modem.
Kdysi mi tohle fungovalo na Win95 pres Exchange, ale to je historie. Odkazy
na Linux mi jsou platne asi tak, jako mrtvemu zimnik, jsem omezeny na W2000
nebo XP.

Dekuji za kazdou radu

Vladimir