[OT]: Pro vlastni potrebu

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Srpen 5 13:30:56 CEST 2005

>1. Tim, ze nekdo nakreslil schema i kdyz treba z casti podle katalogu, tak
>to schema je dilo. Nikdo jiny ho urcite nenakresli uplne stejne tj. kopii
>rozhodne nemuzete pouzit.

Ja vim, ze v tom vrtam, ale pokud by jakekoliv schema, plosnak ci zapojeni
byly chraneny na zaklade autorskeho zakona, k cemu by potom slouzil
prumyslovy vzor? Neni prave registrace prumysloveho vzoru vhodna pravni
ochrana konkretniho technickeho reseni nejakeho vyrobku?

Ja mam porad pocit, ze ten autorsky zakon se na tohle musi vice ci mene
nasilne adaptovat. Je jasne, ze se vztahuje na clanek samotny, o tom neni
diskuse, ale jestli se vztahuje i na technicke reseni popisovaneho vyrobku,
v tom mam dosti znacnou nejistotu.

J. Hanzal