[OT]: Pro vlastni potrebu

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Srpen 5 11:16:12 CEST 2005

>Myslim,ze by tomusel resit soud,a zrejme by se aspon nedalo argumentovat
>tim, ze se nevedelo ze se to nema ....
>Tyhle formulace ale vidim docela casto, tak to mozna k necemu bude :-)

Ja nezpochybnuji moralni hledisko, spis se ptam, jestli staci neco
publikovat (at na webu nebo v papirovem casopise), aby vznikla nejaka
pravni vazba ke konkretnimu reseni.

Nebo to vezmeme z druhe strany - kdyz to nekdo okopiruje, cim bude autor
argumentovat - jakeho trestneho cinu ci prestupku by se dopustil ten, kdo
to vyrabi a prodava.

Jestli to neni stejna situace, jako kdyz polozim v parku na lavicku stovku
a pripisu k ni, ze ta stovka je moje, at mi ji nikdo nebere.

J. Hanzal