Re: Platové ohodnocení v oboru

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Srpen 5 01:57:19 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 5.8.2005:

> jo, prvni dva roky jsou horsi, ale je to jen otazkou priorit.

Kdyz rikam v mem pripade znechuceni z profesoru, tak tim nemyslim
zrovna to, ze pro me byla velkym problemem matematika, ale spis to, ze
se mi hnusilo se setkavat s tak pokrivenymi lidmi (nerikam ze to byl
kazdy).

> Bez VS bych dnes asi byl dobry elektrikar, mozna neco malo vic, ale
> asi tezko bych resil nektere ulohy, ktere resim (a ty mi zarucuji
> dalsi praci, byt jiz mene odbornou).

Ktere?

> Odejit z prace na VS bylo jedno z mych opravdu dobrych rozhodnuti.

Ja si to zase rikam - odejit z VS bylo jedno z mych opravdu dobrych
rozhodnuti :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem