OT: Re: Posilani penez pres Western Union ?

Tomas Vondra vondra@karneval.cz
Pátek Srpen 5 01:47:31 CEST 2005

Pokud toho cloveka neznate, platte pres PayPal - vztahuje se na nej
"ochrana" poskytovana primo eBay. Naopak platba pres IMO (Western
Union) a bankovni prevod se na strankach eBay vyslovene nedoporucuji,
konkretne viz.:

http://pages.ebay.co.uk/help/buy/payment.html

t.v.