PayPal overeni

Juro mail@onicom.sk
Čtvrtek Srpen 4 23:33:25 CEST 2005

Aký mate finančný limit pre možnosť zaplatenia ? ja len 100,-EUR, a neviem
ho zvýšiť ... a 100 je malo - nie ?
Juro

Ano, overeni je pres ctyrmistny kod, nicmene vzhledem k tomu ze cesti
uzivatele PayPal uctu nemohou na ucet prijimat zadne penize z
kreditnich karet tak se vam tam nic nepripise. Zatim jsem ale
nezkoumal jak to s tim 1.5 USD je - mozna to vrati zpatky na ucet.

t.v.