OT: Win2K: kontrola souboru registru system a pripadny fix?

Cizek.Milan Cizek.Milan@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 21:25:11 CEST 2005

Ahoj,
mam problem s mymi win2000. Zkousel jsem utilitku od sysinternals - pagedefrag, jenze po restartu mi uz windowsy nenajedou s tim, ze soubor "windir\system32\config\system chybi nebo je poskozen". Mam nastesti multiboot a tak jsem se v XP dival, soubor tam fyzicky existuje a dokonce ma i plnou velikost (8MB), soucasne je tam i system.alt stejne velky. Kdyz jsem ho nahradil jinym system, treba tim .alt nebo z /repair (ten je mimochodem o par let mladsi - vznikl asi po instalaci SP4), tak se system rozjede, ale po chvili spadne na modrou smrt (hlasky se meni). Podle meho je evidentni, ze to je tedy chybou toho souboru, nejakym poskozenim.

Existuje nejaky nastroj, ktery by ten soubor dokazal fyzicky zkontrolovat pripadne opravit? Treba nejaka utilitka na ultimatebootcd nebo tak neco? Hledal jsem na technetu, v resourcekitu, ale nic moc, take jsem napsal autorovi toho programku. Nasel jsem cloveka co to udajne umi opravit, dokonce mi poslal i 1/4 dekodovaneho souboru na ukazku, ale chce za to 20$... I bych mu to rad zaplatil, ale do ciziny je to pro me vazne problem.

Milan