Platové ohodnocení v oboru

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 21:06:54 CEST 2005

Ale ano máte pravdu neříkám že ne - souhlasím .,

Ale skutečnost a realita je jiná , 10K je pro mne málo . Já vím že to
zní blbě ale je to tak.
Právě proto že ty zkušenosti nemám těžko mě někdo zaměstná - puvodně
jsem si naivně myslel
že i ten základ co umím by se dal použít jako odrazový mustek dále ale
zjištění je jiné
on to není odrazový mustek ale něco co umí cvičená opice takže co s tím .
Člověk logicky hledá nějaké uplatnění , přiznávám že jsem mladej blbej ,
o tom
sebědomí bych pomlčel . muj názor je opačný - moc ho nemám .

Nechám to zatím uležet ale co si budeme nalhávat zatím na to podle všeho
nemám - není co řešit. Duležité je si to uvědomit a posoudit.
Prostě jsem si jen ohmatal situaci . Třeba za čas.

Milan