USB interface s FT232BM

POST - Nuslj1 nuslj1@post.cz
Čtvrtek Srpen 4 20:52:58 CEST 2005

Zdravím konferenci,

    tak jsem si postavil svůj první modul s SMD a zapájel pomocí návodu z
konference od pana Anděla (technologie využívající žehličku). Je to modul
komunikující přes USB s FT232BM, bohužel se mi ho podařilo nedetekovat pouze
dvakrát a navíc v této chvíli ani nefungoval konfigurátor EEPROM. (Jinak
komunikace s cílovým zařízením se rozeběhla v pořádku). Přeměřil jsem
všechna napětí a jediný rozdíl od zakoupeného podobného modulu UMS2 (od
ASIX) bylo u EEPROM - Viz přiložený soubor. Jedná se o 93C46 SI27 (Atmel).
Nevím jak je tento obvod náchylný na statické napětí a zda-li jsem ho nemohl
při montáži poškodit. Výměnu jsem mohl provést už jen trafopájkou. výsledek
stejný = stejné napětí, obvod se nedetekoval.

Má s tím někdo zkušenost, zda-li by to mohla být vadná EEPROM, nebo je chyba
někde jinde?

pz: studeňák to zřejmě nebude a kabel používám u scanneru, kde normálně
funguje.

schéma: http://projekt.cvut.org/ftdi/FT232BM_interface.JPG

naměřené napětí: http://projekt.cvut.org/ftdi/FT232BM_napeti.JPG

Mnohokrát děkuji za pomoc.