Re: Platové ohodnocení v oboru

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 4 19:22:05 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 4.8.2005:

> Vidím to tak že si to nechám jako koníčka a začnu hledat práci někde
> jinde , na stavbě .

Ja vidim, ze sebevedomi ti rozhodne nechybi :-)

> A nebo jinak , myslíte že je rozumné zahodit 4roky studia +

Co jsou to prosimte 4 roky studia? To je prd. Ja se pocitaci zabyvam
asi 23 let (asi od svych 10 let, kdy jsem zacal na papirovem pocitaci
z ABC). A myslis si, ze umim v pocitacich vsechno? Ne, neumim. Nikdo
neumi. Vzdy je co se ucit, porad neco noveho, nikdy neobsahnes
vsechno.

> skutečnost že to člověka baví a má k tomu jistý vztah , či si
> přiznat že znalosti nejsou adekvátní k současným narokům

Znalosti po 4 letech stredni skoly nikdy nebudou adekvatni. Neblbni,
prosimte. Ja jsem se na stredni skole naucil prdlajs. Studovaly tam se
mnou holky, ktere se na elektrotechnickou prumyslovku dostaly kvuli
tomu, ze komousi meli nejake pomery kluku/holek, a ony se nedostaly na
ty textilni prumyslovky. Tak co chces od takove stredni skoly?

> a jít do jiného oboru a makat za těch 20,000,- Co znám své
> vrstevníky - truhláře zedníky kuchaře a pod vydělají si i více. A
> tolik vědomostí rozhodně nepotřebují . Resp já se novým vědomostem
> nebráním ale kde je vzít že.

Jak kde je vzit? Kde jsem asi ja bral ty vedomosti v dobe, kdy nebyl
zadny internet? Ty mas ted takove moznosti, ze si to ani neuvedomujes,
tak se prober.

> Praxe je praxe a nikdo učený z nebe nespadl a i každý odborník byl
> dříve "pako" jako já :))

No ono jde o to, jake jsi "pako" :-) Kdyby vsichni lide byli stejni,
tak nemame zadne popelare, no a nebo jsme vsichni popelari (nemam nic
proti popelarum)... Ja te neznam, tak nemohu soudit.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz