RE: Platové ohodnocení v oboru

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Srpen 4 19:08:17 CEST 2005

Na rovinu, ted nabiram nejake lidi a plat okolo 20+ byl CIL
ne ktery se chteli dostat po zapracovani (mnoho mesicu).
Nastupuji s platem mnohem nizsim (vse VS+).
Mohu se te zeptat proc jsi nesel na VS ?
Prace v odbornych oborech je hlavne o tom, ze az ti bude
40+ tak budes mit zdravi v poradku.
Dale je to o tom, ze az se neco skutecne naucis, tak pak za to
dostanes zaplaceno.
Mezi programatory jsou dnes rozdily i vice jak 10x, tj. nekdo
to resi hodinu, druhy tyden.
Pokud mas zajem, muzes se klidne stavit cvicne na pohovor
a pokud budes opravdu dobrej (umet alespon zaklady matematiky,
programovani, elektrotechniky), tak se muzeme dal bavit.

	Slavek