RE: Platové ohodnocení v oboru

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 18:31:38 CEST 2005

Milane,

koukni na

<http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A050803_222257_ekonom
ika_bih&>
http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A050803_222257_ekonomi
ka_bih&
a pak začni zvažovat co umíš, jakou máš praxi
a pak teprve peníze, nerad se o penězích bavím,
ale nastupoval jsem jako nedostudovaný VŠ,
praktikant v roce 1992 za 1600,-Kč
(minimální mzda tehdy byla 2000,-Kč),
ale vzal jsem to protože jsem s počítači chtěl
vědomě dělat, no a pak až po letech jsem vydělával
20 krát i někdy více tolik. :-)
Také kamarád MUDr. - 6 let VŠ, tak nastupoval
v cca 1994 za 7 tisíc hrubého a byl rád,
že byl v oboru, neb lékař potřebuje dvě
atestace, aby mohl začít samostatně pracovat.
Teď je možná situace jiná, ale koukni
na přiložený odkaz. Nic ve zlým, ale taková je realita :o)

Martin

On Behalf Of Milan MCM