Odlevani plastu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 4 18:19:21 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 4.8.2005:

> jako z jake tovarny ?

:-) Treba i z cinske :-) Proste to byl termin, jako aby to vypadalo
rozumne a ne jako nejake "samo-domo" :-)

> odlevat co, dudliky nebo ramecky k zasuvkam ?

Dudliky ani ne... proste treba odlit si nejaky knoflik nebo ramecek na
LCD displej nebo nejakou cast krabicky ci mechanicky dil pro ni a nebo
si aspon treba odlit nejaky polotovar (kostku, placku) pro nasledne
ofrezovani.

> Chtelo by to trochu specifikovat co a jak, obecne samozrejme lze
> doma delat kde co z kde ceho, on ani tak neni problem v platech, i
> kdyz termopasty se liji za relativne vysokych teplot, jako v tom, ze
> jde o tlakove liti a vyroba tkalkove formy je kapku nakladnejsi
> zalezitost.

No ja prave myslel neco takoveho chytreho, kde by nebylo treba vakuum,
tlak, velika teplota, pripadne nejaky presny a k necemu nachylny
technologicky postup. Myslel jsem jestli neexistuje neco, co namicham,
samy z toho vylezou bubliny, naliju do formy a vytahnu super vec :-)
No jsem naivni, ale co kdyby?

> Osobne doporucuji soustredit se na lici a polymerovaci pryskyrice
> pouzivane v zubnich laboratorich. Jsou plryskyrice, ktere lze lit z
> ruky, jine praskove se pouzivaji tak, ze do formy nasypete prasek,
> ten prolijete monomerem a nasledna polymerace probihja ve vodni
> lazni za tlaku cca 3A na to staci stary papinak + pumpicka. K
> dispozici je cela skala barevnych odstinu, ale povrch je treba
> prelestit (jde to pomerne dobre), ale velke rovne plochy s tim bez
> horizontalni brusky udelate jen s tezi, nicmene vypada to zcela
> profesionalne.

Papinak a pumpicka? No kompresor mam, ale nerad bych dostal do zubu...
Ono 3 bary neni zase az tak malinky tlak. Nebylo by neco bez tlaku?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz