Platové ohodnocení v oboru

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 18:11:11 CEST 2005

Ano rozumím -  ještě doplním - jde mě o to zda  pracovat v oboru a mít
za to nějaký plat  xx korun
mezi náma - vývojář programátor musí umět dost věcí oproti jiným
profesím ,  a nebo jít dělat něco jiného
do jiného oboru kde se točí jiné peníze.
Mé představy nejsou nikterak přehnané a jakož to mladý a rozmazlený
člověk o:)) je má představa okolo 20.000,-
Vzhledem k tomu že - dum , auto rodina a tak dále - to asi nemusím
rozvádět že.

No dopřesním tedy mé dovednosti které se v žádnem připadě nedají srovnat
s profíkem co má 5-10 let praxe.

Návrh DPS  - jaky system, jaky druh DPS? k pohovoru jsou nutne ukazky

Eagle4,15pro , většinou 1 - 2 stranné , maska potisk , složitejší desky jsem zatím nedělal
myslím více vrstev vyšší třída přesnosti.

programování procesorů - jakych PIC a 51? nebo NEC, HITACHI,... jaky jazyk? C++ nebo ASM. ASM pro vetsi projekty je nepouzitelny.

Převážne x51 , Atmel, Philips , Dallas ,
Vývojové prostředí ale na PASCALU , eveltuelně ASM .
Zde předpokládám že bude požadavek na to fuj C++ :))

hradlová pole  - ok
- zatím je CPLD , Spartan a pod zatím nee ,

sw na platformu Win32 - sitove aplikace, nebo neco jineho? Jaky jazyk?
- spíše uživatelské , Delphi8

převážně číslicová technika - co si mam pod tim predstavit?
- jinak řečeno v analogu , Vf a pod bych se malinko topil

An - pasivně - spatne, doucit.
- ano víme , souhlas

Skola jaka - VS? zemedelka nebo ucnak?

SŠ - mechanik elektronik , zbytek samouk.

Vzhledem k naznačeným požadavkům a kýženého cíle mám pocit že nemám šanci
se ve svém oboru uživit a budu se muset poohlédnout po něčem jiném.
Přeci jenom ten zbytek se člověk nenaučí za týden ani za měsíc
a z něčeho musí být živ.
Ale zatím jen prostě sonduji jaká je situace
a předem všem diky za info

Milan