OT: optimalizacia HTML ala mi?cro?soft

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 4 17:36:08 CEST 2005

> Netreba se omlouvat, jsem na rypani zvykly, ale mam rad konkretni
> rypani, kdy mohu aspon castecne reagovat :-)

Ok, taky jsem Vam to nasledne napsal.

> Totez mam napriklad tady: http://kalkul.clexpert.cz/podpora.asp

No vidite a tato stranka se mi zobrazi korektne jak v IE tak ve FF,
dokonce ve FF vypadaji scrollujici novinky lepe nez v IE (mam 2 monitory
takze jsem to mel pekne vedle sebe). Vice Vam to ale testovat nemohu,
neni to podstatne, nemam cas ani vice prohlizecu, web nedelam reps. jen
docasne stranky (ted v editoru NVU) kdyz potrebuji neco vystavit.

> IE. Neni to ale o tom, ze bych to ja nechtel resit, spis o tom, do
> jake miry to vyresili autori produktu, ktery pouzivam. Nicmene

To chapu, maximalne muzete masirovat ty autory s hrozbou, ze si jiz
dalsi produkt nekoupite, pokud to ma nejaky smysl.

> vsechno mozne, co bych mel mit... takze pak uz je ve vysledku celkem
> jedno, jestli nejaka konkretni funkcionalita je nedostupna pro 0,03%
> mych navstevniku :-)

Vasich mozna ano, cas od casu se mrknu na toplistu na statistiku asi 3
stranek a tam byva podil IE kolem 80%.

> Takze pokud najdes nejakou drobnou nefunkcnost, je to mozne,
> samozrejme. Ale nemel bys rozhodne na mem webu najit nejakou takovou
> tu do nebe volajici prasarnu :-)

Jo to jsem uznal v predchozim mailu.

Ale myslim, ze uz bychom meli debatu ukoncit nez to udela admin...

Pavel