OT: optimalizacia HTML ala mi?cro?soft

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 4 16:51:06 CEST 2005

> Ty mas snad nejaky problem s prohlizenim mych stranek?

Sorry ale o toto rypnuti jste si primo rekl:-)

Popis chyby:

Vase stranky jsou ty z lepsich (co se tyce korektnosti zobrazeni),
neprolezal jsem je do hloubky jen jsem si zobrazil jednotlive sekce (ono
tam toho mozna vice ani neni) a nasel jsem jen jedinou chybu.
Sekce podpora se zobrazi spatne, moc se toho zni nedoctu (pouze (c) 2004
Petr...) pokud si ji nedam zobrazit v IE. Rekl bych, ze to neni
systemova chyba ale nejaky preklep ci neco podobneho.

Firefox 1.0.6, WinXP

> Pocitacovy expert to ma tentokrat v poradku (alespon ve Firefoxu).

Ano, pokud nejdete na sekci podpora, jak jsem jiz napsal.

Pavel