Mycka na nadobi

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Srpen 4 15:39:35 CEST 2005

No mezitím pan Kručínský popsal případ kdy se programátor zastaví kde nemá stát, a přitom to není chyba programátoru, pro mně nová informace.
Poznat místo kde to stát má předpokládá alespoň orientační prohlídku zapojení. Podívám se na drát od topného tělíska, kdo ho vypíná. Termočidlo to asi nebude, nesnese velký proud. Může ho vypínat právě kontakt programátoru, termočidlo zastaví otáčení programátoru prostřednictvím elektromagnetické spojky, nebo přímo vypnutím jeho motorku.
Lubor