Dalkove ovladani z Plusu

Pavel Škurek (MACRO WEIL) pskurek@macroweil.cz
Čtvrtek Srpen 4 12:36:33 CEST 2005

Co to je vůbec za dálkové ovládání a kolik to stojí?

Potřeboval bych nějaký vysílač a přijímač, kterým budu ovládat jen ZAP/VYP,
ale aby to prošlo tak přes 2 - 3 zdi (vzdálenost cca 20 metrů) - prostě z
jedné strany baráku na opačnou a ven.

Pavel Škurek
-----Original Message-----
From: Luboš Rückl [mailto:lubos.ruckl@quick.cz]
Sent: Thursday, August 04, 2005 8:57 AM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: OT:Dalkove ovladani z Plusu

Omlouvam se za OT, ale se zamerenim konference
to prece jen souvisi. Jedna se o navod k dalkovemu
ovladani, ktery je dnes v akci Plusu.
Koupil jsem ho.
Jeste jsem ho nezapnul, ale uz jsem se hlasite zasmal.
Chcete-li se take dobre pobavit, kupte si ho take.
Kdo si ho koupit nechce, muze se podivat na uryvek tady:
http://web.quick.cz/ruckl/Dalkove_ovladani/Navod_DO.tif
Nevahejte, stoji to opravdu za to!

Nemam tady k dispozici poradny skener.
Pokud bude zajem, oskenuji ho doma cely a vystavim.

--
Lubos Ruckl