Mycka na nadobi

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Srpen 4 12:21:28 CEST 2005

Kazda mycka ma dva programatory. Jeden, zpravidla elektromechanicky,
ridi vlastni technologicky proces, druhy, daleko sofistikovanejsi,
zalozeny predevsim na unavovych jevech a degradaci materialu,
odstartuje po 8 nebo 10 letech pouzivani jeji naprosty rozpad. Obavam
se, ze v tomto pripade nejde o zavadu ale ocekavany zasah onoho
druheho programatoru :-).

Ales Prochaska