Editor schemat a PCB zdarma (GPL)

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Čtvrtek Srpen 4 12:46:26 CEST 2005

souhlasim. A knihoven je tam dost. staci se podivat do adresare
kicad/library. Ten problem je pravdepodobne ve spatne nastavenych cestach,
protoze pak v eeschemu hlasi ze knihovny neexistuji. Vcera jsem ten
program zkousel pod linuxem a musim rici ze jsem byl prijemne prekvapen
kvalitou. Samozrejme chyb a nelogicnosti jsem nasel spoustu, ale je to
docela dobra nahrada za eagle. Autori programu se zjevne poucili z nekterych
chyb a features ostatnich produktu (napr neexistence online DRC u eaglu,
nahrada tahanych spoju v protelu). Take jsem moc nepochopil tu filozofii ze
kdyz vyexportuju netlist, nejsou tam obsazena pouzdra a musi se
prirazovat. V manualu je sice napsano ze si lze udelat automaticke
prirazovaci soubory,
ale je to prace navic. Dulezite je ze program je OS, takze kdyz se najde
dost uzivatelu bude pro nej patricna podpora...
d.

David Belohrad, Div. AB/Beam Diagnostics
C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
http://www.cern.ch
David.Belohrad@cern.ch
Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.78200
GSM +41.76.487.3455